5/5 ( 100% )
based on 121 ratings
Kisah seram lawak ini memang lawak tapi masih ada bahagian yang seramnya. Kisah seram ini melibatkan pakcik pemandu teksi dan seorang awek cun. Korang baca dan amik dia punya feel. Baru boleh rasa seram dan lawaknya. Teruskan dengan kisah seram lawak ini. Aku harap korang terhibur.
awek korea Kisah Seram Lawak Awek Cun Kentut Dalam Teksi
Inilah Awek Cun Yang Kentut Tu

Kisah Seram Lawak Awek Cun Kentut Dalam Teksi

Ok..Ni lagi ada 1 kisah seram.. Macam biasa la, nama tak perlu kot..
Ini merupakan kisah seram dari pemandu teksi di kampung saya.. Satu malam, masa dia ronda² nak mencari penumpang, tiba² teksinya ditahan oleh seorang awek cun.. Pada mulanya, pemandu teksi ni tak rasa pelik pun. Cuma gadis cun biasa yang nak tumpang teksi je.. Bila ditanya nak pergi ke mana, dia cuma jawab “nak ke kampung B”. Untuk pengetahuan korang, jalan untuk kekampung B ni, Cuma ada 1 je, jalan keluar masuk ke kampung atau dari kampung B, yang perlu melalui jalan berhampiran kaki bukit, tak jauh dari jalan besar..
Berbalik pada kisah seram awek cun ni, perjalanan mereka sunyi sebab masing² melayan perasaan sendiri.. Gadis cun itu pun, kalau di tanya 10 perkataan, 1 je dijawabnya.. Setibanya di jalan masuk ke kampungg B, tiba² pemandu teksi tersebut terhidu bau busuk yang datang dari dalam teksi dia sendiri.. Apa yang lebih menakutkan, bila dia tengok ke tempat penumpang dari cermin, awek cun tadi sudah hilang entah ke mana..
Tak henti² mulutnya membaca surah² yang pemandu teksi ni tahu.. Lalu dia mengambil keputusan untuk berpatah balik ke jalan besar.. Bila Dia memberhentikan keretanya, tiba² kedengaran suara gadis cun tadi bertanya dengan lembut, “pak cik nak pergi mana? Tolong la hantar saya dulu..” Bagai nak jatuh jantung pak cik teksi tu bila terdengar suara awek cun tersebut..
Dengan suara tersekar², pak cik teksi tu berkata, “aku tak kacau kau, kau jangan la kacau aku cari rezeki” katanya terketar².. Gadis cun itu menjawab, “saya minta maaf pak cik. Tadi saya terkentut, disebabkan saya malu, saya sembunyi kat belakang bangku pak cik tadi..”
Dengan perasaan segan, marah, lucu, lawak, kelakar, pemandu teksi tu pun meneruskan perjalanan untuk hantar awek cun tersebut ke kampung B.. Alhamdulillah, tak ada apa² perkara buruk yang terjadi pada malam itu.. Sekian..

Kisah Seram Lawak Gadis Cun Kentut Dalam Teksi

Memang lawak kisah seram ni. Tegak bulu tengkuk aku membaca bahagian tengah cerita ni. Sekali tu dia awek cun kentut..ahahaha Macam mana dengan korang pulak?? Korang tak rasa lawak? Boleh baca lagi sekali kisah seram lawak ni. Sekian, terima kasih.